2025. 09. 08. - 2025. 09. 09. | Budapest, Városliget

AI Summit 2025 Budapest

face

Bálint Dániel

stratégiai és ügyfélélmény igazgató
Yettel Magyarország

Dániel karrierjét az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdte üzletfejlesztési területen, majd a Telenor customer centricity csapatában mélyült el az ügyfélélmény-fejlesztésben. Számos meghatározó projektben vett részt, többek között streaming szolgáltatások fejlesztésében, egy pénzügyi megoldást nyújtó alkalmazás bevezetésében, valamint a teljes vállalatot érintő transzformációs programban is. Ezt követően az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet Product Ownerként, majd menedzsment tanácsadóként és az Egis Gyógyszergyárnál a betegközpontú digitális fejlesztések vezetőjeként szerzett további tapasztalatot. Jelenlegi munkájában a CX és a digitális innováció összekapcsolásán – beleértve az AI-t is – dolgozik, hogy fenntartható és értékteremtő ügyfélélményt biztosítson. Hisz abban, hogy az AI valódi áttörést hoz a szakmában, és alapjaiban fogja átformálni a vállalatok és ügyfeleik kapcsolatát.

Előadások
17:00 2025. szeptember 09.
HUN
Kerekasztal
•REC
QUANTUM STAGE
Hogyan készülhetünk fel arra, hogy az AI mindent megváltoztat
E-mail

Rendezvényszervezéssel, jegyvásárlással, számlázással kapcsolatos információk:

 

indaevents@indamedia.hu

Kiállítói jelentkezés

Szponzorációval kapcsolatos információk, kereskedelmi kiállítói jelentkezés

 

di Sandri Giulietta

giuliettadisandri@dnsaleshouse.hu

Iroda

 

1036 Budapest, Lajos utca 48-66.